dinsdag 15 april 2014

VLAM....Ik sta in een tijdschrift

Ohhhh , ik maak hier even een beetje reclame voor een nieuw blad. VLAM.
En ik maak er reclame voor want ik sta erin!
Wat? Deze knutselende workshopper, die van alles een beetje doet.....staat die in een tijdschrift?
JA, in VLAM.
Het is een blad over van alles en nog wat.
Ik doe mee in een item:
wat zit er in je tas?
En ik gutste en stempelde raak, van alles wat er in mijn tassen gebeurd.
Ik vind het helemaal leuk dat mijn stempels nu bij een groter publiek te zien zijn.
Ben echt trots, het blad is te koop bij de christelijke boekhandels.
En ook is het te koop  BYKRIS 
Let op, deze website is verslavend, echt gevaarlijk voor je portomonee.
Er komt nog meer aan. Dit blad , ZOMER 2014, komt ergens in mei ook in diezelfde winkels te liggen.
En daar komt ook wat van mij in....
Spannend. Wordt vervolgd.



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik ken het blad niet maar zal eens gaan kijken in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk en leuk dat je daar allemaal stempels van maakte! Je zult wel trots zijn op jezelf :). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! In een onwijs leuk jasje gegoten!! Inderdaad: maagbeschermend trots op zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Renee! Mag je best een beetje trots op zijn gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! Moet ik dus gauw de boekwinkel eens gaan induiken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Zoals Hennie al zegt; iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen