zaterdag 5 april 2014

Zaterdag ochtend

Was ik gisterenavond zo gaar als een balletje,en helemaal tuut van de dag....
vanochtend was ik er weer helemaal....nou bijna helemaal.
Lintjes van de Action ( ik heb toch een lintjes verslaving) en wat vilt.....
Allemaal dezelfde maat.
De middelste vol met linten in bonte zomerkleuren.
Het laatste , top laagje, verknipt.
Daarna erop genaaid, en dan de onderrand er weer een beetje achter weg knippen.
Zodat de achter laag er netjes achter kan.
De achterkant is mijn Hong Kong vilt.
En met een strikje en een roosje is het af.
Dit wordt mijn bijdrage voor de hartjes swap van Studio Zakka. Het is de zomer variant....
Maar eerst ga ik er nog even naar kijken

5 opmerkingen:

  1. Héél leuk gedaan! De lintjes kon ik ook niet laten liggen. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg!! Je hebt al een hart klaar voor de hartjesswap.... Mooi hart! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook eens even bij jou komen neuzen ;),
    hier zie ik ook erg leuke en vrolijke dingen staan.
    Ik kwam nog een bekend iets tegen ( kleilabels :) )
    en ook je sleutelhangers vind ik erg gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee dat is lekker vrolijk.
    Jammer dat je zaterdag niet he gezien

    BeantwoordenVerwijderen