woensdag 9 april 2014

Brocante schildersdoekje...


Een uitprobeersel voor een nieuwe workshop , voor het najaar.
En met de touwtjes erom heen is het misschien nog wel leuker.
Maar het is ook een bedankje....een klein kadootje.


Ik ben ook vanalles aan het verven....voor een Pinterest idee, maar dat is nog niet helemaal af.
Wordt vervolgt.
Waar ik zelf erg om moet lachen , is dat onder dit mooie kleine doekje....een Cars schilderijtje zit.
Die zijn precies de goede maat....en ik ....ik hou niet van Cars.
Fijne dag allemaal

7 opmerkingen:

  1. Zonder touwtje mijn inziens Renee, leuk! Ria vdB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden. Met touw is stoerder, dus misschien even kijken naar wie het toe gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat pinterest is zo verslavend leuk. Maar jij doet er ook wat mee!
    Super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renee,
    Wat een ontzettend leuk en lief cadeau, ik ben er superblij mee! En zoals je al heb gezien staat hij prachtig op mijn steigerhouten plank :-)! Liefs, Debora

    BeantwoordenVerwijderen