vrijdag 16 maart 2018

De week in vogelvlucht......beetje een gekke week...

VRIJDAG ( vorige week) 
Believe in your inner Beyonce...
Ik probeer twee keer per week te sporten....zumba in mijn geval.
En dat is te gek, en omdat ik het samen met mijn vriendin doe, dubbel leuk.

Als je dan na t sporten thuis komt en er een 
gebakje voor je klaar ligt....tja dan eet je alles 
er weer gelijk aan....dusssseeee


Met dezelfde sport vriendin dook ik diezelfde vrijdag
naar het stoffenspektakel in Ahoy Rotterdam.
Een snoepwinkel , dat snap je.
Ik mocht alleen maar zeiltjes en slabben achterkantjes kopen.
Gelukkig lukte dat prima.


En diezelfde vrijdagmiddag raceten we 
naar een vriendinnetje , waar Elisabeth 
een ongelukje had gehad , 
en dus naar de dokter om gehecht te worden.
Het was te erg, wat een ellende en een pijn.
Ze heeft gegild....arm grietje.

De aandacht erna en de kleine kadootjes
die bevielen wel hoor. Maar veel pijn erna nog.

Ik maakte dit verhaaltje voor haar....
en we hebben haar verwend.....
Nu lopen we bij de plastisch chirurg die de zorg overnam, 
om het vingertje wat meer te redden....

Ze had nog een kinderfeestje , waar ik voor het vriendinnetje 
dit etui maakte. Dat vriendinnetje had haar wensen opgegeven , dus dat 
was leuk naaien. Heerlijk om ook de vrije hand te krijgen...
Het werd een hert etuitje .


Van ons  zorgenmeisje was de bril nog stuk gegaan
 ondertussen.....

En toen werd ik zelf ziek.
Dan gaat opeens de griep door je lijf en heb je 
spierpijn in je ellebogen....alsof daar spieren zitten?
Koorts en alles, je kent het.

 Pas na dag 3 kon ik de kids op bed hebben
Maar als ze dan komen "zorgen '' 
dan bestaat dat bij ons uit moppen vertellen......

Nou ja.....zo'n week.....
Ik ben wel weer helemaal bij , bijna dan.
Op naar een betere week.

1 opmerking: