zondag 4 maart 2018

Voorjaarsvakantie

Deze vakantie was een beetje een taaie vakantie 
vond ik. Natuurlijk mag ik in ons warme huis niet
klagen, maar  ik vond het taai.
We hadden een steeds veranderend 
programma door vriendjes die bleven logeren. 

En de agenda van de kinderen veranderde dus ook
steeds.....ik had het daardoor 
steeds niet helemaal op orde deze 
week. Er veranderde zoveel.

Toch kon ik af en toe een beetje naaien.
Er waren 2 jarige waar deze tasjes voor waren.
Nota bene op een dag jarig, dus dat 
was een beetje sjezen zeg maar.

We gingen naar het museon in Den Haag, 
een binnenactiviteit gelukkig in de erge kou.


Ik maakte 's avonds op de bank nep bloesem 
want die takken die je nu kunt kopen.....
daar komt bij mij nou nooit wat uit.
Ik prikte de vilten bloemetjes gewoon met een naald 
in de tak....die wil ik vaker gebruiken, dus dat leek me
wel praktisch.

Op vrijdag ben ik er even uitgesprongen, en heb ik
wat frustratie tapejes gekocht.
Het is gewoon steeds lastig merk ik, 
steeds de club eten geven en steeds weer opruimen
ze klierden wat af deze week. Ook niet helemaal 
lekker....maar niet ziek, hangerig enzo.....

Ik kocht het dus gewoon af, dat is best wel 
erg oppervlakkig , maar voor 3 euro dacht ik wel
te kunnen opknappen van 9 tapejes....
Dat klopte.
Ik maakte nog magneten, voor in de wc....
Quotes van de top boeken die ik 
( ook tussendoor) aan t lezen ben.


We gingen als gezin zaterdag naar Amsterdam.
Lekker lunchen en naar t Rijksmuseum.

De nachtwacht vonden ze indrukwekkend, maar
langer dan anderhalf uur werd het niet....
Gelukkig kan zoiets met de museumjaarkaart....

Amsterdam is dan een totale opvrolijker.
Daar loopt het vol met happy buitenlanders die 
alles in de stad te gek vinden....
Ik trok me er aan op.

Eenmaal thuis kon er nog geschaatst worden...
Tja, dan zeg ik, terugkijkend....ach het was 
toch wel weer erg leuk die sneeuw en die kou.

Maar hoera, de school is toch ook wel een zegen.
Ik ben alleen morgen Luizenmoeder....
en dat heeft toch een beetje een lading gekregen
de laatste tijd.....haha...we staan onderaan de waarderingsladder.
Maar doe het met trots!!!

Fijn weekend nog en op naar de volgende week.


1 opmerking:

  1. Gelukkig dat je van een paar tapejes opgevrolijkt bent en de quotes zijn mooi! Mijn meiden gaan al meer hun eigen gang in de vakanties, ze zijn al wat ouder dat scheelt.
    Mooie tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen