donderdag 22 maart 2018

Workshop verslagje


Een hele zaal vol met dames in 's Gravensande.
25 om precies te zijn. 
Wat een feest , zo vrolijk als iedereen binnenkwam.






Prachtige tekst om dagelijks naar te kijken.



Een mooie spreuk in de leidenstijd.


De zaal was al in de sfeer mooi gemaakt, 
de flesjes waren ook al versierd, door Ellen.

Het was echt een aangename groep 
met enorm veel talent. 

We hebben ook erg moeten lachen om 
Het thema " masking tape verslaving "
Persoonlijk heb ik daar geen last van ( hahaha)

We moesten ook gieren om dames 
die elkaars werkstukken in andere tasjes stopten, 
en de verwarring die dus ontstond.


Natuurlijk was het wel een beetje genant 
dat 3 van de dames al op 2 workshops bij mij geweest
waren en dat ik ze totaal niet herkende........
Hierbij nog een keer een welgemeend excuus,
ik ben dan zo druk dat ik totaal niet nadenk.
En jullie vergeven het me vast......
maar snugger was het niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten