dinsdag 20 maart 2018

Verjaardagsweekend

Afgelopen zaterdag was Elisabeth jarig. Ze werd 8.
Een grote aanloop naar haar verjaardag, 
want ze had het er natuurlijk al dagen over.

Nu lag ik echt ziek op bed, en de voorbereidingen 
werden tussendoor gedaan.

Op de vrijdagmiddag voor haar zaterdagse feest
kocht ik nog een feestjurk, met een knal geel vestje.
De kleuren waren helemaal passend, 
vrolijk en toch ook nog niet mega lente.

Vrijdagavond maakte ik nog schuifspeldjes met
daar die vrolijke pompoentjes op. Die zie je hierboven.
Daar werd ik zelf dan weer blij van.
Een kleine zelfgemaakte toevoeging....
dat had ik net zelf nodig om het feestgevoel te krijgen.

In t verleden had ze vaak al zomerjurkjes in pastel kleuren 
voor de verjaardag.....met sandaaltjes, en een legging, 
maar nu???? Wauw, het sneeuwde.
Ahhh wat een leuk moment.


Ze had als wens een laagjes taart
maar ik ben niet een mega bakster.....
Dat ding...half scheef en gescheurd....
en al dat roze botercreme....

Maar uiteindelijk werd het wel wat....
Smaakte ook nog wel een beetje naar taart.
Dat stukje was nog gelukt.

De zeer goedkope make up doos van de Action 
was toch wel de grote hit.
Ik had , heel verstandig, een doos uitgekozen met 
alleen maar nude kleuren.
Geen fel blauw of groen en roze op die kleine
wangetjes en oogjes.
Het was een heerlijk feestje, ze heeft genoten.

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd!
    Mooi meisje, mooie naam!
    Onze jongste is overmorgen jarig. Dat hangt hier ook al weken in de lucht. ;-) Ze zijn echt jarig dan hè?
    Groeten van een andere moeder van 4.

    BeantwoordenVerwijderen