woensdag 12 december 2018

Advent



De boom staat hoor, helemaal vol met heerlijke 
vrolijke hangers...Elke keer als ik kijk 
word ik er blij van.
Nog steeds behoorlijk bont, maar ik ben er voor 
gegaan en nu zetten we door.
Natuurlijk weet ik dat het niet om die boom 
draait, en ook weet ik dat het maar iets heel oppervlakkigs is
toch geniet ik enorm van deze boom en deze tijd.
De advent kalender die ik dit jaar maakte was een makkie.
Het was een kussen in mijn favoriete amerikaanse zaak.....
TK MAX, en die vermaakte ik een beetje op een prikbord.
Daar deed ik de zelfgeprinte kaartjes van 
Illustrated faith in .
Super makkelijk, je bestelt het online, en dan krijg je een mail
met de link en dan kan je gaan printen.....

Ik heb ze geplastificeerd en zo zijn ze meerdere jaren houdbaar.
Het thema is zo mooi BEHOLD THE KING
Dat betekent zoiets als LET OP DE KONING
En elke keer zoeken we naar linken in de bijbel, 
over dat thema.


2 opmerkingen:

  1. wat gaaf die adventskalender!! Wij nu dit jaar voor het eerst. En die kaartjes zijn ook super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig met de kerstboom mooi versierd. De adventskalender is gaaf. Met al die mooie kaartjes. Slim om ze te plastificeren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen