zondag 23 december 2018

VAKANTIE

Inmiddels is de kerststal  weer een beetje verder opgepimped.
Maria is nog steeds in het blauw, met wit als basis. Jozef ging naar de winkel 
voor een meer grijzige look. De winkel had al het bruin voor de vilten koekjes opgebruikt. 
\
Soms is het heel rustig in de kerststal en ziet het er 
mega gaaf uit, soms is er mee gespeeld en denk je
dat er een soort bom ontploft is.


We gingen op familie weekend, 23 man in een 
groot huis. Geweldige omgeving met geweldige 
mensen, iedereen waar ik van hou.
En we genoten van een beetje sneeuw.

De vilt liefde ging nog steeds door, 
en deze ging niet in de boom , maar aan een kado.
Ik verstuurde mijn bonte kerstkaarten...
en genoot zelf van de totale niet kerstkleuren...

Ik maakte nog wat cadeautjes voor vriendinnen.....

Er waren allemaal lieverds jarig deze dagen.

En dan is de kerstvakantie begonnen....
De tijd van .....hoe houd ik de boel een beetje netjes met 
dozen waar ze graag in spelen, met manden was....
Ik laat  het maar een beetje gaan deze weken

1 opmerking:

  1. de kerststal is mooi geworden. geniet van deze tijd!!! Mooi dagen toe gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen