zaterdag 8 december 2018

Kerstboomhangers

Ik maakte van een restjes lap uit de ikea uitverkoop hoek 
een drietal tassen.
Als ik heel eerlijk ben , dan zijn het twee tassen en een geknipte lap...
maar jullie snappen het. Ooit  3 tassen.

Ik krijg soms op de raarste momenten mijn ideeen.
En lang niet altijd toegeven aan dit soort plannen, 
maar deze keer dacht ik, knippen maar....
Dan maak ik het later wel af.

Een combi tussen heel mooi zeil en allerlei bonte 
kleuren vilt.
Het was de bedoeling om een hele vrolijke kerstboom te gaan 
maken.....dat wil ik eigenlijk elk jaar , maar nu dacht ik...
aan de slag.
Afgemaakt op de naaimachine, vanwege dat zeil kan er niks 
met de hand.....daardoor was het ook wel in een avondje rond.
En voor de televisie heb ik er nog wat strikjes en roosjes
opgedaan voor het bonte effect.

Wacht maar tot de boom staat ....dacht ik
terwijl ik in mijn hoofd nog wel 15 andere bonte 
hangertjes wilde maken.....



1 opmerking: