vrijdag 11 januari 2019

Maaksels van mij



Via instagram had ik twee boeken geruild met een 
echte boekenschrijfster van een HANDLETTER boek.
Dat was nog eens een mega gave ruil...te gek.
Wat een inspiratie, dank je wel Tineke.

We gingen het laatste weekend van de kerstvakantie
een weekendje weg. Wat een feest, heerlijk in een huisje
met een zwembad op zo'n park. Ik maakte daar nog een laatste sterretje
af voor in de kerstboom.
Die ik pas gisteren weg heb gehaald....Ik mis m nu al.

Dit is een snel probeerseltje.....want ik kreeg van mijn man
leuke tapejes....daar moet ik dan gelijk mee aan de slag.
Dus dat werd dit....deze lievelings tekst.


Ze komen van de Ikea....

Ik probeer graag van alles uit, deze kaart is dan 
weet iets heel anders.....lekker bont.
Zometeen ga ik met een vriendin wandelen en dan 
gooien we deze even door de bus bij een bekende .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten