woensdag 9 januari 2019

Zagen

Dit bord, best wel groot, maakte ik voor 
de identeitsmuur die ik vaak in onze school versier.
Deze tekst koos ik uit voor het nieuwe jaar.

De boom en de slingers zijn ook zelfgemaakt.
Elke keer maak ik de boom een beetje anders 
met de kleuren blaadjes.


Dit zaag klusje is deze keer gewoon binnen gedaan.
Het was zo leuk om te doen.
Een gratis mutiplex plaat van de Karwei
( ik vraag altijd om resthout)
En dan zagen in deze bochtjes....best wel even een klusje.

Schuren en daarna verven in de schoolbord verf.
Met kleurtjes afmaken....
t kan in een dag maar is makkelijker als je de tijd hebt
om alles te laten drogen....

Ik heb ook nog een hart gezaagd van zo'n plank 
Er komt namelijk weer een workshop aan....

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk bord met een mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, vroeger gingen we op de club altijd figuurzagen, zou ik best nog eens willen doen, je brengt me op een idee:)
    En zoals ik al zei, ik geniet er elke keer van als ik het zie, ook van deze tekst: Ja, Hij is mijn kracht!!

    BeantwoordenVerwijderen