woensdag 2 januari 2019

Vakantie tijd, Vakantie maaksels


Deze vakantie....tjaaaaa....
Gewoon heerlijk om vrij te zijn: 

Vanwege de verjaardagen.....
Er zijn altijd zoveel leuke mensen om 
iets kleins voor te maken.....
Dit was meer een grapje, deTony Chocolony sleutelhanger....


Vanwege de rust voor post:
Ik verstuurde een paar kaarten.
Bonte voor mijn crea mensen, die het 
wel kunnen waarderen.

Ook een paar met foto voor de 
mensen die me dichtbij staan....


Vakantie tijd....ook om lekker te 
handletteren, dit was een soort XL verjaardagskaart.

Vakantie tijd was ook de belofte inlossen:
Wedstrijdje patat eten met stokjes.
Omdat ik dat heel goed kan
 ( vanwege ooit een reis van drie weken in China  )
dacht ik wel te winnen, maar dat viel tegen.
De jongens waren er ook erg goed in .


En verder vakantie om de boom 
nog een beetje op te pimpen.
De boom groeit zeg maar vol.

Een heerlijk werkje voor bij de TV 
Met natuurlijk Home Alone....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten