woensdag 2 januari 2019

Naai klusjes

Het is weer zover, 1000 ideeen in mijn hoofd...
Soms word ik gewoon onrustig van mezelf.
Dit wordt iets nav een preek die ik vorige week hoorde.

En ik maakte een paar slabben 
want we gingen op bezoek bij een bijzonder
leuk klein mannetje.

Ik frobelde wat , met spulletjes die ik al had.
En dit smaakte naar meer.....dus 
wie weet doe ik het volgend jaar rond 
de kerst nog wel een keer.


Ook het slabben maken smaakte naar meer.
Op deze manier maakte ik een hoop 
restjes op en voel ik me een serieus zuinige naaister.

Van een ander lapje maakte ik een opbergzak.
We hadden een bak die kapot ging, en dit was een 
prima alternatief.

Best wel een productief begin van t jaar.
Op naar meer van dit soort naai klusjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten