dinsdag 19 maart 2019

Er is er een jarig

Er gaat een vriendin van mij verhuizen naar heel ver weg...
dus ik maakte wat voor haar om aan de koffer te hangen.
De kleuren, ja , dat had ze kunnen raden.
Een goede reis en een goede tijd gewenst, 
we gaan je missen.


Afgelopen weekend was er hier eentje heel 
happy....onze eigen Elisabeth...ze werd 9 jaar.

Het cadeau  papier heb ik altijd maar er zitten ook 
vaak cadeautjes in de herbruikbare zak...

Ik had een chocolade schoen in de jumbo uitverkoop bak
gescoord en dat haalde heel de roze kwarktaart op.

Haar traktatie was een grote suikerbom.
We waren los gegaan op kant en klare wafels...



En ondertussen maak ik gewoon maar nieuwe 
sleutelhangers....je zou denken dat ik er nu 
inmiddels erg veel op voorraad heb, maar
nee, ze vliegen de deur uit....

1 opmerking:

  1. Hij hangt aan mijn kleine handbagage koffertje en die fleurt er zó van op. Hoe blij kun je worden van twee mooie labels, iedere keer als ik er naar kijk 😍.

    BeantwoordenVerwijderen