donderdag 7 maart 2019

Sleutelhangers als lifesavers

Eindelijk eens een ander woord dan JOY
Deze happy maakte ik ook echt een beetje anders...
Geborduurd op een lapje vilt.
Kan makkelijk zo voor de buis....

Hup vind ik ook een lollig woord....
Voor mij betekent het een beetje zoiets als 
Kom , in de benen, in actie, 
niet dat boek uitlezen maar even een was er in gooien.
En zie je die schattige kleine frummels...
Die haalde ik bij Sostren Grene

Nog een sleutelhanger voor een kinderfeestje.

En een joy die nog ergens lag, 
maar deze kennen jullie inmiddels wel.

Ik vraag het mezelf wel eens af, waarom 
maak ik deze sleutelhangers.....
Het antwoord is, dat deze bonte kleine leukerds
mij heel erg blij maken. En tussen alle ortho afspraken 
en alle boodschappen, tussen het huiswerk regelen en 
het altijd maar veranderende programma hier
is dit iets kleins wat mij opvrolijkt en waar 
ik dan daarna weer een ander blij mee maak.
Dat laatste hoop ik dan toch.

Sleutelhangers als lifesavers.....

2 opmerkingen:

  1. Ik word altijd zo vrolijk van al die kleine vrolijke werkjes.Ik heb daar geen geduld voor. Hier geniet ik van je mooie en ook al zo vrolijke naaldenmapje. Gaat overal mee naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hoeven niet altijd indrukwekkende grote zelfgemaakt dingen te zijn. Deze kleine sleutelhangers zijn met plezier gemaakt en zien er allemaal mooi en opvallend uit. Het zijn fijne handwerkjes voor tussendoor.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen