maandag 4 maart 2019

Wie helpt me aan glitter vilt?

Voor een jarige vriendin maakte ik deze XXL kaart.
Wat een feest om vanalles op een kaart te kunnen knallen.
Je wordt er een beetje overmoedig van: daardoor kon de 
kaart bijna niet dicht.

Deze sleutelhanger zat er nog bij.
Schatje toch?
De sleutelhanger business houdt niet op.
Het is gewoon iets wat ik heel graag maak, 
maar ik kan ook nog heel veel leuks 
met kaarten en kleuren er om heen doen.




Het is zo vrolijk en de bijbeltekst uit Nehemia is bemoeidigend.

Het is wel een enorme bende als ik deze maak.
Gewoon vilt, glitter vilt en stof.
Lovertjes of DMC garen...alles ligt er.

Glitter vilt komt in zilver en in goud. Ik kocht het 
eerder bij de Xenos maar daar is het niet meer te vinden.
Ook online is het vaak ingewikkeld te krijgen ( soms eindig 
je met foam ipv vilt) 
Misschien kom jij  ( een lezer )  het tegen en kan je mij tippen 
waar ik het dan kan kopen. Hopelijk kan je mij helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten