maandag 11 maart 2019

Weekend maaksels

Natuurlijk ga ik nog even door met de 
sleutelhanger business....hier weer een HUP actie ding.

De kleine tassels ( die kwastjes) zijn van Sostren Grene
Geweldig he....want de grote die ik bij de HEMA kerstafdeling kocht 
die zijn nu natuurlijk weer weg.
Soms koop ik iets, gebruik ik veel later, en dan ben ik er 
opeens doorheen....en dan wil ik natuurlijk meer.
Dat ingewikkelde spelletje ben ik heus wel 
eens zat, maar zoals vroeger enorme voorraden kopen, 
nee dat doe ik niet meer.
Maar , ehhh mocht iemand nog bij de HEMA 
van die kwastjes tegenkomen....HELP me, Koop ze 
allemaal t liefst.

De vilt vraag van vorige keer werd ook 
beantwoord, en dat is in bestelling.
Ik wil de lat niet hoog leggen , maar sommige
lezers zijn wel heel behulpzaam....misschien ben jij de 
volgende....?


Er was weer een feestje van dochter lief...
Weer een uitdaging voor deze mama.
Ik had iets lolligs gezien met veel glitter.
Dus ik gaf er mijn draai aan , en maakte
dit "boek" 
Het is een hoes om een opschrijfboek heen.
Helaas niet helemaal zo recht geworden als
ik wilde, maar toch leuk genoeg dacht ik zo.

Deze jarige "bestelde" ook nog een hertjes etui
want de vorige was lelijk geworden door 
een lekkende pen....
Nou, dat kan geregeld worden.
De dame koos de onderste, dus de roze bonte gaat 
weer in de verkoop bak.


En dan handletterde ik nog onze aftelkalender.
Handletteren is een groot woord.
Meer een berichtje voor onze vrienden waar 
we naar toe gaan....De kinderen oefenden zelfs al het volkslied,
dat moeten ze kennen vinden wij , als ze mee willen......
Nog even afwacheten....maar 138 dagen ( klinkt lang )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten