donderdag 7 mei 2020

Sleutelhangers

Met de rustige dagen zonder een echt doel
heb ik echt wel veel tijd om 
kleine naaiprojectjes te doen.

Ik maakte een driehoek zakje, 
waar bv snoepjes in kunnen.


Moeilijk om dit netjes op de foto te krijgen, 
maar het zakje past in mijn hand.

Ook maakte ik een flinke voorraad 
van deze hartjes. Ik maak daarmee de restjes zeil 
op , die altijd liggen te wachten om verwerkt te worden.
Deze hartjes geef ik zelf vaak even makkelijk 
zo hangend aan een cadeautje of juist in een 
wat meer aangeklede post envelop.

Ik verkoop ze ook voor 1 euro t stuk.

En dan de XXL sleutelhanger, daar heb ik zelf altijd
vreselijk veel lol in omdat het iets is wat ik 
helemaal zelf bedacht heb, wat ik ook niet zo 
vaak ergens anders tegenkom.

Deze sleutelhangers ( zou ik er zelf ook gek op zijn)
heb ik gemaakt met bepaalde mensen in mijn hoofd.
Die ga ik dus binnenkort uitdelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten