dinsdag 12 mei 2020

Veel plak en knipwerk



Een heleboel papier werkjes, of creaties, 
of hobby momentjes. Net hoe je t wilt 
noemen.

Ik heb een amerikaans bijbelstudie boek
waarin je wordt gevraagd om de tekst van die dag
uit te werken op een drukke disco achtige manier.
Nou, dat is spekkie voor mijn bekkie.

100 dagen met Jezus, maar ik ben pas op dag 30.
Dus ik heb nog wel even.


Voor de juffen op school maakte ik 
een sleutelhanger.
Vooral om dat ik vind dat ze fantastsich
werk doen, maar ook omdat ik ze nu
succes wil wensen met het volgende 
traject wat er nu weer is.
Er komt veel op ze af, ik ben trots op ze.




En van een grote big bag ( zo een vol zand )
maakte ik deze tas......
Voor Rockanje als we deze zomer ( hopelijk )
gaan kamperen.
Mijn zwager is geen , let op geen 
vegetarier.....dus deze tas is echt een grapje.

Het was wel erg veel werk, een behoorlijk klus.
Maar dan heb je wel wat.

2 opmerkingen:

  1. Die tas, wat een leukerd en grappig (zeker voor je zwager, haha) Leuk om zulk stevig materiaal te recyclen. Wat voor een naaimachine naalden gebruik je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik naai met jeans naalden, maar ik heb een pfaff voor het zwaardere werk , omdat ik veel met tafelzeil werk, dus dat scheelt ook, en ik heb een dubbeltransporter, dat helpt af en toe ook

      Verwijderen