donderdag 21 mei 2020

weer van alles wat

Het is weer een tijd van van alles geweest.
Een hoop kleine maaksels. 
Deze pannelappen zijn een uitprobeersels  
van een nieuwe techniek , redelijk gelukt.




Bonte kaarten met een hoop kleur.
Ik naaide van restjes stof allemaal frutsels, 
geen idee hoe ik die genaaide reepjes moet 
noemen, maar ze maken een leuk extraatje 
voor op de kaarten. 

Eindelijk de kaarten materialen een beetje geordend.
Het kost mij heel veel moeite om 
zoiets te doen, maar dit is een lekker begin.



Een ander nieuw "dingetje"
Dat zijn deze haar elastiekjes.
Heel makkelijk te maken , 
maar wel met de hand af te werken.

Een klein hangertje.
Gewoon weer wat uitproberen.




En af en toe lukt het om het huis netjes te hebben, 
we krijgen inmiddels wel weer wat mensen 
in huis , en we hebben eindelijk nieuwe eetkamer 
stoelen, want na 17 jaar huwelijk gaat de boel wel 
een beetje rammelen.
Ik deed ook de grote krans weg, en we zoeken 
nu naar iets nieuws voor op de muur.
Voor nu is het even een groot krijtbord.
Tijdelijk dus.

1 opmerking:

  1. Gezellige freubel post. Lekker kleurig, ik hou ervan. Ik vind je krijtbord ook een mooie vervanger hoor. Zo mooi geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen