maandag 25 mei 2020

Stoffen stoffen en nog meer stoffen



Deze heerlijkheid kocht ik bij de Kwantum, wat een zoete 
en zomerse leuke stoffen. Maar 6 euro per meter.

Ik kocht ook prachtig skye , de nep leren 
dikke stof, waarmee je zo veel moois kan maken.
Dit kwam bij de stoffenkraam vandaan.


En dit etui maakte ik voor mijn vriendin die aanstaande 
woensdag ochtend komt knutselen, een echte knutseldate....
dat is al lang geleden. Ze is jarig geweest en ik heb er zin in 
dat ze een ochtendje komt . Allerlei bonte toestanden, maar zo is 
zij en zo ben ik.

En deze rare inleg kruisjes....jaja, dat werden haar elastiek strikjes.




Met de prachtige stofjes van Tilda, die lenen zich er 
heel goed voor. 

Deze komen uit Brielle,
uit het quilt winkeltje.

Ik maakte ook een mega grote tas, van een al 
bestaande , nog idioot grotere tas, dus een beetje aanpassing was
wel gewenst. Het roze is echt heel roze.
En ik ben er gek op. Petit pan, uit Parijs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten