dinsdag 5 november 2013

Binnen mag je niet zagen....

 Eigenwijs als ik ben , besluit ik om binnen te decoupeerzagen.
Ja, ik heb dan zo'n plan in mijn hoofd, en dan wil ik actie.
Maar dat was snel bekeken....dat gaf echt te veel zooi. 
 Stoer hout van buiten ( veels te nat hout maar dat komt wel goed)
Want ik wilde houten houdertjes voor mijn stempels, en een tak leek me uitermate geschikt.
Maar na al die nattigheid....was het toch wel heel erg nat.
 Een MDF project zit ook in mijn hoofd en in mijn handen.....dat gaat denk ik heeeeeeel mooi worden.
Hou het hier in de gaten , dat wordt mooi, ik weet het zeker.
De takken drogen wel, dus ik kan kleine stempeltjes gaan maken.
En het liefst ga ik morgen naar mijn neef die Droge takken heeft liggen.....maar dat zien we dan wel.

3 opmerkingen:

  1. Haha dat zou een actie van mij kunnen zijn ;-)
    Ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renée, Komt gerust hier in de schuur even bij de houtstapel kijken of er wat tussen zit. Volgens mij is het hout op die grote stapel allemaal droog.

    BeantwoordenVerwijderen