woensdag 27 november 2013

Project Hout voor het raam

Opeens kreeg ik de geest, de geest voor het maken van deze huisjes voor mijn raam. Dat project zat al weken in mijn hoofd, maar de tijd en motivatie ontbrak. Het hout had ik ook al weken geleden bij de Karwei gratis meegekregen ...jaja, mijn Karwei is top. En opeens kreeg ik dus de geest.
En die geest was er vooral, omdat buiten licht was ....( mijn plannen, mijn acties komen soms op de gekste momenten) en doordat het droog was kon ik gelijk aan de slag.
 Nou en dat ging lekker vlot, dun hout zaagt heerlijk. Wel een hoop kabaal en veel rotzooi. 
De huisjes maak ik twee keer, dus ik ben pas op de helft.... en de raampjes ga ik ook allemaal uitzagen. Dan timmer ik er lichtjes tussen en dat hoop ik dat het mooi wordt. Op Facebook heeft iedereen lopen meedenken , want ik weet nog niet of ik ze wit of een andere kleur ga verven....ik neig naar wit.....wat denk jij? Ik hoor het graag.
Drie keer is scheeprecht...hopelijk is het derde maatje stempel nu goed....hij is onderweg naar een creatieve dame....KIJK EENS BIJ KRIS ben benieuwd wat ze ermee gaat doen?
Ik maakte nog wat make up tasjes voor de winterfair van as zaterdag.
Heb je zin om ook naar de winterfair te komen ...WELKOM.
Het is in de Immanuelkerk van Krimpen a/d IJssel.
Estafette 1 . Het is van 10.00-14.30 en er staan een hele hoop verschillende kramen, de opbrengst is voor het goed doel nl. Stop Aids Africa. Zou leuk zijn om je te zien.

6 opmerkingen:

  1. Die huisjes zijn echt leuk zeg! Ik zou zeggen: wit of grijs, maar hangt ook een beetje van je interieur af. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had grijs gezegd op fb en dat komt idd vooral door de witte vensterbank en posten. Dat lijkt mij mooi afsteken. Maar als je ze ergens anders zou zetten kan wit ook mooier zijn.;) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renee, ik heb op mijn blog over onze swap geschreven. En ook een verwijzing naar jouw blog, want dan kunnen zij jou vinden met je leuke ideeen. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wit, zo kunnen ze in de zomer ook staan.

    Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha zie nu net de stempel voor jou door jou gemaakt op je blog staan! kris gebruikt ze bij haar verzendingen op een label ofzo... Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen