zaterdag 30 november 2013

Mijn eerste swap





Mijn allereerste swap vond ik een doorslaand succes.
Wat ontzettend leuk om post te krijgen en om iets te maken .KATHY stuurde mij dit vrolijke pakket.
Een super leuk verpakt geheel.








Het was helemaal in mijn kleuren. Vooral de kaarsjes zijn te gek...die worden voor Elisabeth.
En kijk even naar de Haarspeldjes hanger.
Dat idee heb ik gelijk overgenomen en nagemaakt.


  Natuurlijk maakte ik ook van alles voor haar.
  En ze was er blij mee. Kijk maar op haar blog.Een
beregezellige blog, ze verkoopt ook verschillende dingen. Kathy bedankt voor mijn eerste swap. Ik ga dta vast nog eens doen...zo'n envelop , daar word je blij van.



4 opmerkingen:

  1. Ik had het gezien bij Kathy, jullie hebben elkaar suuuuuuuper verwend, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee!! En wat hebben jullie elkaar verwend!
    Ik heb net een Kerst-/winterswap georganiseerd en ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renee, wat leuk om mijn swap bij jou terug te zien. Ik weet zeker dat er meer gaan volgen, je maakt ook zulke leuke dingen, dus ik kan me voorstellen dat anderen hier ook wat van willen ontvangen. Ik zei het toch al, verslavend he? Maar een leuke verslaving hihi. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen