woensdag 6 november 2013

Woensdag is Feestboterhamdag en DANKDAG

Als het even kan dan maak ik op woensdag feestboterhammen.
Een idee van mijn zus Emma, wat we schaamteloos hebben overgenomen
Het is makkelijk te maken, en zoooooo leuk, en vooral zoet.
Eet smakelijk.

Vandaag is het bij ons DANKDAG. Een dag waarop we ,als kerk, als gezin, als christenen stil staan bij waar we Dankbaar voor zijn. En ooooohhh wat is dat veel.
Nou , en ik ben dankbaar. We zijn Gods kinderen, dat is alles. Maar ook zijn we gezond, zijn we rijk, zijn we bij elkaar, veel lieverds om ons heen, hebben we een huis , en ik een voorraad crea spullen waar je niet overheen kan kijken...de lijst is eindeloos....
Ik ben dankbaar en ga daar vandaag nog eens extra bij stil staan....en vanavond naar de kerk.

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad veel om dankbaar voor te zijn.
    Woensdag is de dag van een lekker broodje tussen de middag.
    Vanmiddag hier een kinderviering met dankdag en aandacht voor je medemens zoals bv voedselbank wordt dan ook altijd meegenomen en ‚s avonds trouwens ook.
    Een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt ook gedankt! Fijn om daar extra bij stil te staan. Vanmorgen al een dienst gehad speciaal voor de kinderen. Ik geniet daar altijd van. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas hebben wij dat hier in Belgie niet ( is dat hetzelfde als Thanksgiving?) ...Maar ik dank de Heer elke dag voor alles wat Hij ons geeft.....ook voor de fijne blogfamilie die ik elke dag een virtueel bezoek kan brengen....
    :)

    Nog een fijne DANKDAG voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee met de boterhammen. Het ziet er idd heel feestelijk uit! Als niet-christen vind ik het een mooi idee om ook te danken vandaag. Fijne avond!
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dankdag. Wij hebben op zaterdag vaak feestboterhammen! Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit! Bij ons niet op de woensdag, maar op de zondag erna Dankdag! Goede dienst gewenst vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen