maandag 18 november 2013

Ik zie sterretjes

 Zijn ze niet allerschattigst? Ik vind ze zo lief,en zo af.
De cupcakes vind ik ook echt te leuk....en van engeltjes moet je gewoon houden....ik weet dat nog niet?
De voorraad voor de winter fair begint te komen.
 Ondertussen nadert ook een advent kalender zijn einde.....het was een opdracht voor een speciaal meisje.....maar wat een klus.
En ja , Noortje was jarig en daar gaf ik een snel etui aan.....een meisje uit groep 3 heeft toch zo'n etui nodig?
Dat plastic kant dat komt van de Action.

3 opmerkingen:

  1. Die stempels blijven leuk om te zien! heb je nog zin in de swap met mij? mij lijkt het erg leuk. Wil je mij mailen op kathyvangemeren@hotmail.com. Groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renee, een swap bestaat uit kleine gemaakte cadeautjes en gekochte dingetjes waarvan je weet dat de ander er heel blij van wordt. We kunnen een brievenbusswap doen; dus bijv. allerlei (8x) spulletjes die ook door de brievenbus kunnen. Zullen we het 3 weken de tijd geven? is dat haalbaar voor jou. Waar word jij blij van?
    Ik van hartjes, roze, rood, hertjes, lieve plaatjes, rood met witte stippen, linten, bakken, naaien. Laat je mij het weten? Groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen