dinsdag 10 maart 2015

Nog meer zeil avonturen , oilcloth

Volgens mij had ik deze nog niet laten zien, maar ja, hoeveel wil je 
er zien. Ik maak ze zo vaak, misschien ben je ze wel zat.? 
Deze is wel een beetje anders, een toilet tasje voor een vriendin 
die baby nummer 8 krijgt....In Canada hebben ze gelukkig wel wat meer
ruimte dan bij ons. Ze weet nog niet wat het is, dus op deze manier 
gaf ik er een draai aan. Ik ben ook zo benieuwd wat het wordt....

Gisteren , maandag middag, had ik soort spurt van energie.
Ik ben tekeer gegaan. Niet alleen in huis, maar ook voor in het huis.

Ik was al een tijdje dit krukje zat. Het zeil begon los te laten, er zat verf op.
Kortom, tijd voor een nieuw zeiltje.
Ik deed nog meer, iets waarvan ik hoop dat het lukt....dat weet je 
nooit helemaal....maar dat laat ik zien als ik tevreden ben.

1 opmerking:

  1. Je kunt wel zien dat jij bedreven bent in het werken met zeil. Wat een leuke toilettasjes. Die voor jouw vriendin is slim bedacht.
    Een nieuw zeiltje over een krukje en het krukje kan weer tijden mee.

    Groetjes en succes met jouw creatieve idee, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen