zondag 15 maart 2015

Speciaal voor Margaret

Afbeeldingsresultaat voor BEDANKT

Lieve Margaret
Al een heleboel maanden kennen we elkaar.
Van een keer ontmoeten op een blog meeting...tot het lezen
en reageren op elkaars blog.....
Alleen....Jij reageert veel meer dan ik.
Elke keer weer schrijf je de liefste complimentjes, 
op een manier die me keer op keer weer goed doet.

Maar je doet het niet alleen bij mij. Ik lees je attente woorden ook bij anderen.
Wat is dat bijzonder. Wat verspreid je zo deze liefheid of aardigheid overal om je heen.
Ik vind het helemaal leuk , hoe jij dat zo goed doet.

Ik heb voor jou een make up tasje genaaid, die ik graag naar je 
op stuur....om je te bedanken, en je te laten weten dat het gewaardeerd wordt.
Dus laat je even je adres weten?




Een soort van virtueel bloemetje...alleen dan op zeil.



5 opmerkingen:

  1. Wat lief van je. Ik bloos er helemaal van.
    Een blog bezoeken zie ik als op visite gaan bij een blogvriendin. Tijdens het bezoek vertelt die vriendin persoonlijke dingen en laat zien wat zij allemaal voor moois maakt.
    Als vriendin geef je dan toch een reactie. Deel in lief en leed, bied steun waar mogelijk en geef je verdiende complimentjes als iemand mooie dingen heeft gemaakt, zoals jij met al jouw mooie zeil-creaties. Ik doe het je niet na.
    Extra leuk dat wij elkaar ook live hebben meegemaakt tijdens de Meet en Greet.

    Dank je voor de lieve woorden en voor het mooie cadeau.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je!
    Inderdaad zie ik Magaret ook heel vaak voorbij komen, zo leuk!
    Bijna een vaste blogbezoekster.
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat lief! Ik herken het! Zelf ook weinig tijd om steeds te reageren, maar wel de lieve reacties van anderen lezen, dat doet een mens goed!

    BeantwoordenVerwijderen