zondag 8 maart 2015

Zomaar wat plaatjes

Ik kocht een vaasje voor mezelf, met wat takken en bloemetjes....
gewoon om een gezellig hoekje te maken. 
In het zelfde kleuren pallet, staat er aan de andere kant
nog zo'n hoekje. Let op de schoenen...nieuw voor een bijna 5 jarig meisje. 
Ik maakte nog een zakje voor een jarige tante.
Nogal gek van eenden is ze....dus toen ik 
bij de kringloop dat stofje tegenkwam...tja... 
Beetje spijkerstof erbij , broek van mijn zus...
en klaar. Hoera tante M.

We beginnen ons meer en meer te richten op de
Paas tijd, kleine dingetjes hier en daar.
We bereiden ons voor.....

3 opmerkingen:

  1. wat een fijne hoekjes zo! Schattige schoenen! Ik vind het paasplaatje zo mooi!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige hoekjes met mooi spulletjes. Het zakje is top voor een eendenliefhebster.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen