woensdag 27 februari 2019

Vakantie tijd

Het thema voor deze vakantie week.
BE KIND.
De vakantie periode vind ik altijd een beetje
zoeken. Een mix tussen lekker niksen, en ook wel leuke dingen '
doen. We hebben uit een lopende leeftijden ,
dus ik weet nooit of dat dat aan de vermaak ideeen
van de kinderen ligt of aan de leeftijden.
Hoe dan ook, het liefst een vakantie zonder
ruzie, maar dat lukt niet altijd....

Het borduurseltje lag er al een tijdje, 
want ik maakte dat op de camping afgelopen
zomer.
En dan een petit pan stofje eromheen.

Ik heb dit hangertje voor mezelf 
opgehangen, in onze bonte wc.

Vlak onder de caravan kaart.

Ik maakte deze glitter hanger ook 
nog, als een soort experiment.
Daar gingen wel 2 mislukte hangers aan vooraf.
Zo zie je maar, dat het hier heus echt niet vanzelf gaat.
Mensen denken dat wel eens, maar ik gooi gerust allerlei
misbaksels weg. Daar maak ik lang niet altijd een foto van.
En voor wat de vermaak afdeling betreft:
Het reuzenrad in Rotterdam maakte iedereen erg blij.
Ik was vooral blij dat we er weer uit waren. 
De hoogte is op zich niet zo eng voor mij, 
het wiebelende bakje vol met mijn lieffies wel.
Maar we leven nog.


1 opmerking:

  1. Vakantie is heerlijk als iedereen in het gezin het in voldoende mate naar de zin heeft. Het is een beetje geven en krijgen, zeker met meerdere leeftijden in een gezin.
    Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Creatieve mensen weten dat je eerst wat moet uitproberen voor je het gewenste resultaat krijgt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen