donderdag 14 februari 2013

All you need is love

 118 hartjes genaaid om te worden afgemaakt door de workshoppers. De snoepbak stond al klaar.
 Mijn huis is dan altijd zo opgeruimd, misschien 1 keer per maand ziet het er zo uit.
 Mijn roze rode servies paste nu goed in het thema.
 Welkom voor de workshoppers , dit stond buiten.
 En groot was de verrassing toen dit langs kwam...Lieve Shirley had dit voor mij gemaakt.....WAUW
 Iedereen weer druk aan het handwerken , naaien van hele kleine steekjes.
 Er waren 4 dames die al 5 keer zijn geweest, en dan krijg je een kortingsbon voor een andere workshop.
 Prachtige hartjes zijn er gemaakt...geniet even mee van al dat roze en rood.....
Met bloemetjes en lint en kant maakte iedereen zijn hartjes mooi.....
Ook huisjes en duifjes /vogeltjes kwamen langs. Lieve workshop meiden , dank voor je komst en jullie hebben mij weer geinspireerd, fijn dat jullie er waren.
 In de ochtend mochten de kids meegenieten van de heerlijke taart.
Zelfs de afwas is leuk in deze kleurtjes.

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi en gezellig uit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Toen ik nog workshops in mijn keuken gaf, was die ook helemaal opgeruimd, nu dus niet meer, dat is het nadeel van een aparte workshopruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal enorm gezellig uit. Zeker erg leuk geworden de hartjes en vogeltjes.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat een boel voorbereidingen, en wat een geweldig leuk resultaat!
    Liefs,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit zeg!

    Ik ben verliefd op je eerste foto. Helemaal leuk.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is dit allemaal prachtig! Het ziet er ongelovelijk gezellig uit! Die mooie stofjes en dan dat servies!! De liefde straalt er van af!

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er idd heel gezellig uit! De foto's geven een goed sfeertje weer. En ik hoorde dat het ook heel leuk is geweest.
    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom net langsvliegen, en ben volger geworden.
    Wat ziet het er hier super gezellig uit zeg.
    Wat een valentijn sfeertje was dat zeg.
    En dan die taart ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen