zondag 3 februari 2013

Dit weekend

Voor iemand die al meer dan anderhalf jaar bij ons op school de kinderen met gym hielp ,heb ik een pleister tasje gemaakt. Ze houdt , net als ik , van alle bonte vrolijke pleisters die je tegenwoordig kunt kopen. Zo lief als zij hielp...tja, dan maak ik even wat.
 Mijn lieve vriendin verraste mij hiermee.....wat een aangenaam kadootje. THANKS
 En tegenwoordig hoef je niet meer naar een stoffenkraam , de stof ligt gewoon bij het Kruidvat....schattig.
Deze tasjes vinden ook hun weg  , zo her en der. Een nichtje, een verjaardag....ik moet gauw nieuwe maken.

3 opmerkingen:

  1. Ik weet nog wat leuks voor in t pleistertasje!! JIp en Janneke pleisters(Hema) en wat lief dat je een flow kreeg:) en je tassen zijn mega leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n pleister tasje staat ook op mijn lijstje. Wat een gave tasjes heb je daar! Heel leuk, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen