woensdag 27 februari 2013

Hup Holland Hup, tasjes tijd.


Afgelopen maandagavond had ik hier voor de tweede keer een mini naailesje in huis. Een soort een op een workshop. En het is zo leuk om te doen. Samen achter de naaimachine, klets klets natuurlijk.
Ik ben gewend om met 12 dames iets maken. Maar zo'n een op een avond maak ik zelf tenminste ook nog eens wat. Dat levert dus tasjes op.


 Dit is de prachtige eerste tas van Shirley....leuk he, dat cupcakes  zeil.


Deze tas is de eerste van Marijke.
Mijn tasje dat ik  gemaakt heb............zeer hup holland hup....is voor ons buurmeisje Evi. Versierd hartje eraan en klaar.Hopelijk vindt ze het mooi.

8 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk die tasjes !!!! Gr angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tassen allemaal zeg
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé dat zeil van Marijke heb ik laatst ook gekocht. Het zit nog in de verpakking. Wat een idee om er een tas van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evi vindt hem prachtig! En ze is erg trots dat ze op de website van buurvrouw Renee vermeld staat.. :-)
    Ik heb weer een hoop te lezen en bekijken op je site.. wat maak je toch leuke dingen!
    Mijn vriendin(wiens dochter ik met dat andere schattige tasje verblijd hebt) is nu ook fan..
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was super gezellig, veel geleerd en veel inspiratie opgedaan..;-) Bedankt, shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen