maandag 11 februari 2013

Uitslag give away


 Er waren best wel veel mensen die mee deden, en mijn blog heeft bij heel wat anderen aandacht gekregen.
 Ik heb een onschuldig meisje laten trekken en zij trok de naam van ...
 Snelsniltje.....zij heeft geen blog maar misschien is dat wel net zo leuk....zo won ik ook ooit mijn eerste give away. Gefeliciteerd....mail je mij je adres. Het komt naar je toe.
 Ik heb dit weekend niet alleen tasjes voor anderen genaaid, ook voor mezelf maakte ik in een uurtje een tas.
Simpel, misschien wel bijna saai, maar ik ben er happy mee. De kosten van deze tas zijn erg laag,en dan bedoel ik : voor 1 euro is deze gemaakt. Twee kringloop lapjes, hengsels van een oude tas en wat naaigaren.
Ik ben er zeer content mee, we gaan kijken hoe lang die het houdt.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, dat vinden ze leuk om te doen, de winnaar gefeliciteerd en je tas ik vind hem mooi, jij moet er plezier van hebben, geen geld toch!!! Helemaal goed bezig!
    Tineke bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Snelsniltje!

    Wat een ontzettend leuke tas heb je gemaakt Renee. En dat in een uurtje, ik geloof niet dat ik je dat nadoe.

    wat heb je trouwens een knappe dochter, hoog knuffelgehalte.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnares. En bedankt voor het organiseren van deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de winnares.
    Wat en leuke tas heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik ben reuzeblij maar wordt er bijna verlegen van, want dit is niet meer mijn eerste give-away die ik dit jaar al gewonnen heb. Ik ben blijkbaar wel erg in een win-modus dit jaar....
    Heb intussen een mailtje naar je gestuurd. Alvast heel erg bedankt !!!

    BeantwoordenVerwijderen