maandag 25 februari 2013

Haken en nog meer haken, en stempelen

Aan het eind van deze week ga ik weer een workshop geven, nu op een leuk kinderdagverblijf.
Maar ik heb bij de vorige workshop een hoop bloemen zien verdwijnen....dus dat moet aangevuld worden.
Dus ik haak de komende dagen bloemen en nog meer bloemen...
Ik experimenteer ook met stempelen....dit zijn labels.Het kan op je kleren , zeker als er een geraffeld randje aan zit, maar het gaat in mijn geval dus mee naar de workshop...voor op de kalenders.
En ik vind ze erg leuk , ik stempel wel door.Dames van de Teddybeer, mochten jullie meelezen...er komt nog meer aan.

2 opmerkingen:

  1. Jij bent heerlijk bezig, nooit stille handen!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is allemaal geweldig wat ik zie zeg!
    Heel veel plezier met je workshop aan het einde van de week.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen