vrijdag 1 februari 2013

Thema POST

Afgelopen week hebben de kinderen op school over het thema POST gewerkt.
 
Tja, dan maak ik graag een stempel. De ronde was de eerste, en die viel erg in de smaak. Dus ook maar een soort postzegel stempel gemaakt.
 En toen was de juf ook nog jarig. Dus die maakte ik blij met een persoonlijke stempel.

Veel mensen denken dat ik dat effe doe, zo tussen neus en lippen door.....maar dat is niet waar.
Zoals je ziet ligt daar een mislukte stempel . Op deze blog zie je wel vaak eindresultaten maar niet vaak het proces....terwijl dat er heus is, en niet altijd succesvol.
En de stempel stopte ik in een stoffen envelop....het thema POST is zo leuk.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik ben zelf juf en geniet er altijd van als ouders zo actief betrokken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee. Ben benieuwd wat alle andere ouders deden. Ook zo creatief?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van proberen kan je leren zegt mijn dochter altijd! Mooi gedaan! Ik heb pas ook een stempel gemaakt en net 1 letter verkeerd....grrrr! Vandaag ben ik ook druk voor school geweest. Geen thema, maar gewoon het opknappen! Nieuwe stof gekocht, gordijntjes etc genaaid! Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat leuk zijn geweest , kinders vinden dit geweldig
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En van het eindresultaat werd deze juf heel, heel blij!!
    Echt een superleuk cadeautje, Renee!

    En de overige poststempels zijn ook zeer in trek!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gemaakt, Renee, waar haal je de inspiratie en tijd vandaan...
    Maar vooral, ga zo door. Superleuk gemaakt. Liefs, t.Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik kan me inderdaad voorstellen dat je juf errug blij was!! En de kids natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen