dinsdag 8 maart 2016

Handletteren op gratis hout

Het handletteren heb ik nu best wel soepel in de hand....
waardoor ik nu steeds makkelijker even wat maak.

Deze blauwe stift heb ik gehaald om te kijken of
dat dat ook nog makkelijker gaat...en ja...dat is wel zo.
Maar de gewone stiften werken net zo goed.

Ik maakte dit bord op een plank van de Ikea. 
Toevallig was dat precies de kleur van de jarige....
dus ik haalde de plank uit de gratis hout bak.
Geweldig zo'n bak....meestal haal ik de hele dunne 
houten plankjes eruit, maar deze gekleurde plank was nog leuker.
En ik kreeg van een lieverd ook 11 platen van het dunne hout.
Maar dat staat dan wel mooi in de weg, mijn man vindt mijn nieuwe
hobby helemaal geen succes....dat snap je.

Dat moet ik dus nog even verzagen tot mooie plaatjes die ik 
gewoon kan opstapelen  in mijn rommelkamer.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, Renée! Enne...zo'n 'gratis hout bak': heel handig. Hebben ze die in elke Ikea? Nog nooit gezien (en dan komen we nog wel met regelmaat in 3 verschillende filialen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen