zaterdag 19 maart 2016

Wat een feest

En toen was ze opeens 6. De tractatie voor
de meesters en juffen liep in de soep.
Wat ik maakte ( een hanger van klei) was niet
mooi geworden. Dus ouderwetse sultana's in 
een zakje werd het.

Ze wilde cakejes tracteren en zelf versieren...
maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Voor de middag na school maakte ik deze cake hamburgers.
Een kwestie van rondjes uitsteken en witte choco pasta 
als verbindingsmiddel...en dan wat marsepein.....
een idee van iemand anders ...maar leuk geworden.

En nog een welkomsbordje buiten.
Het taart moment, met 6 kaarsjes....ohhh ze was zo 
jarig. Wat een feest, ze was al om 4 uur wakker die ochtend....


En zo goed als ik druk kan zijn...zo goed kan ik ook niks doen.
Die combi werkt dus niet, want het is inderdaad hollen of stilstaan.
De dag na de verjaardag ben ik gewoon op de bank gaan zitten, 
met een haakwerkje. Gewoon een uurtje niks doen en even Call the Midwife terug 
kijken. Zijn er meer fans? Ik ben er weg van , wat een heerlijke serie.
En dan strikjes  haken....

Het was maar even een uurtje , en toen fietse ik met een 
vriendin naar Ahoy voor de stoffenmarkt...
Daar over later meer.

4 opmerkingen:

  1. alsnog van harte gefeliciteerd! En ja, die serie is erg leuk... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik zou ook zo graag die serie bekijken, waar kan ik die vinden? Leuk blog heb je trouwens! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd alsnog, wat een trotse jarige! Ik kijk bijna geen tv en ken je serie dus niet.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, als ze zich zo jarig voelen. Echt genieten van hun dag! Het ziet er weer perfect uit. Mooie meid.

    Enne naar Ahoy voor stoffen. Ooit ook is geweest maar je kent me, naaiwerk daar heb ik geen geduld meer voor. De mooiste Stenzo stoffen liggen dus nog in de kast....
    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen