donderdag 10 maart 2016

Paasfeest in aankomst

Afgelopen week maakte ik de muur van de school weer
anders. Deze keer een groot kruis, van hout. Met mos omwikkelt en vast gezet.
Bij de action haalde ik nog meer van die spotgoedkope houten vlaggetjes.
Waarop staat De genade van God is niet te meten.
Gewoon met de witte krijtstift van de Bruna. De eerste is
inmiddels op en ik ben gewoon een tweede stift gaan halen.
En een poster die zegt: De genade van de here Jezus Christus zij met u....
uit Filippenzen ( een Bijbelboek)

Gemaakt met ecoline en een penseel...weer een ander effect,
maar ik ben er nog niet weg van.


Dit vind ik dan zelf de giller van de maand.
Een oude bloemenbak van de zolder van de school gehaald,
en daar 4 linialen tegen gelijmd met een lijmpistool.
Tja, het thema meten is wel goed uit te werken.

Ik maakte deze plaat ook nog,
helaas niet zo'n scherpe foto.
Het is een plaatje van Pinterest ...
en dan gewoon op een houten triplex plaat.
Super simpel , goed uitvoerbaar. 
En na al dat geknutsel ging ik ook iets leuks doen...
Zwemmen met de kleien meid.
Zo klein is ze niet meer, want ze wordt volgende week
al 6 jaar, maar we hebben altijd de woensdag samen,
dat noemen we ons meidenochtendje....
en ik heb heel vaak gewerkt of andere
klusjes gedaan op die woensdagen...dus
deze laatste maanden die we samen hebben...
die gaan we een beetje bijzonder maken.
Met alle jongens deed ik dat ook, de
laatste maanden een beetje meer aankleden die
vrije ochtenden ...en dat moet dus ook bij deze dame.



1 opmerking:

  1. Wat ben jij creatief. Het plekje in de gang ziet er weer prachtig uit. De bloempot met de linialen is een topper.
    Geniet lekker van jullie meidenmomenten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen