vrijdag 4 maart 2016

HANDLETTEREN

Afgelopen maandag, toen de school weer begon...
toen mocht Thijs tracteren.
We deden weer de truc met de cake.
Gewoon een bruine en een witte cake bakken.
Dan knutselen met wat cake en proberen
een raket te maken. 
Het lukte goed genoeg.
Ik gaf twee bussen slagroom mee 
naar school en Thijs was happy.
Voor de meesters en juffen maakte ik een zakje met daarin
een doosje tic tac...lintje erom heen en een
zelfgemaakte label...en klaar.

Dat maakt dat ik Handletteren zo leuk vind...
de toepasbaarheid van dat crea stukje. 
Je hebt gelijk een prima resultaat.



Dat handletteren heb ik ook omgezet in kaarten.
Ik kom altijd kaarten tekort. De juiste kaarten zijn ook zo duur....
Ik baal daar dan van...en nu maak ik ze maar zelf.

En dit was een kadootje voor een jarige vriendin...ik zette mijn 
gekopieerde papiertjes nog een keertje in....en dan heb je gelijk een 
leuk effect. Lang leve handletteren.

1 opmerking:

  1. Super!! Ik wil dat ook zo graag leren hé....heb jij cursus gevolgd of filmpjes gekeken?

    BeantwoordenVerwijderen