vrijdag 1 februari 2019

Bijna weekend

Een hele lieve vriendin was 25 jaar getrouwd.
Wauw, wat een feest en wat een mijlpaal.
Ik maakte een mooi gehandletterde kaart
voor bij het kadootje.

En een klein vilten grapje erbij.
Soms denk ik wel eens, al die mensen om 
mij heen krijgen allemaal dingen
die ik voor de hobby doe. Dan zijn het dus een 
soort van slachtoffers , want anders blijf ik met 
alles zitten. Maar goed, die gedachte schoof ik weer 
weg, want het werd goed ontvangen.

Dit is nog zo'n soort project wat ik 
maakte voor iemand, een klein hangertje voor 
een klein meisje. Heerlijk om er mee bezig te zijn.
Ben benieuwd wat het slachtoffer ervan vindt.


Zo ziet dan de tafel eruit. Kleine frummeltjes overal.
En dan lintjes en dmc garen en nog dat ene strikje....

Ik ben ondertussen bezig om een 
soort nette boekenkast te krijgen, 
maar ik weet niet of dat dat helemaal gaat lukken.
Het ziet er bij ons soms zo chaotisch uit....
zo rommelig in die kast.
Maar nu heb ik een hele hoop weggegooid, 
dus wie weet lukt het wat langer om 
het netjes te houden.

Fijn weekend allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten