maandag 25 februari 2019

Weekend maaksels

Wat een vrolijk hart.....

Dit was een bestelling , die ik een hele lange tijd geleden bij 
mijn nichtje van 9 plaatste....Een bont hart.

Wat heeft ze het toch mooi gedaan. 
De nieuwste sleutelhanger van JOY komt er 
heel goed bij uit.





Deze sleutelhangers maken, geeft mij zelf enorm veel 
plezier. Eerst op de bank om de letters met de hand te doen.
Daarna met de machine alles afmaken.

Ik handletter tussendoor ook nog, 
en combineer het met al mijn kleine maaksels.
Het is bij mij nog steeds de bonte fase,
ik kan er niks aan doen.

Dit is toch een prachtige tekst.
Mooie herinneringen....


We hebben sinds afgelopen weekend 
een 14 jarige in huis.
Wat is er gebeurt? Waar is de tijd gebleven?
Onze Thijs maakte ons ouders.
Dat hebben we goed gevierd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten