zaterdag 9 februari 2019

Het is weer weekend

Inmiddels is het bijna altijd zo , dat ik in het weekend
meer naai , dan door de week. 
Logisch ook wel toch? Dit bonte etuitje maakte 
ik afgelopen zondag , zomaar voor de lol.

Deze maakte ik gisteren, vrijdagavond. 
Ik was al drie avonden in de stoel beneden in slaap gevallen.
Naast dat je er een stijve nek van krijgt, vind ik het altijd 
ook een soort van zonde. Zijn eindelijk alle kinderen in bed, 
of richting bed.....dan doe ik daarna niks meer.
Maar vanavond was ik dat voor. Ik begon achter de naaimachine...
En terwijl de tafel een drama werd maakte ik een 
iets te klein etui voor een nichtje die jarig is.
De glitters moeten het gekke maatje maar goed maken.
Er passen pennen in hoor....dus t kom wel goed.


1 opmerking:

  1. Goed idee om meteen als de kinderen naar bed zijn te gaan naaien. Het resultaat is gewoon goed gelukt en mooi geworden. Jouw nichtje is vast blij met de etui.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen