vrijdag 22 februari 2019

Sleutelhanger feestjes

Deze kleine luiertjes maakte ik , omdat een klein poppenmoedertje
opeens erg aan t spelen was met de pop.
Dus om dat geheel te stimuleren, maakte ik deze simpele 
luiertjes. Een ontzettend prettig werkje.
En.....natuurlijk, het poppen  spelen is gestopt....dat zul
je altijd zien.....
Ik maakte deze sleutelhanger, en zodra ik die op instagram
zette, was die verkocht. Gewoon een hele snelle klant.

Dus maakte ik er een paar, zodat de klant nog een beetje kan kiezen.
Ik heb ontzettend lol om zoiets te maken, het mogen er
wat mij betreft nog wel meer worden.
Ik maak ze deels met de hand en deels de machine.
Daardoor gaat het heel snel.
Maar dan zul je zien...die verkopen dan weer niet. Net als de
luiers waar dan opeens weer niet mee gespeeld wordt. 

Dit zijn de voor en achter kant plaatjes van 
een dezelfde sleutelhanger...
Lekker disco. Lekker bont.
Deze is voor een speciale vriendin, 
maar daar vertel ik later nog wel eens over.
Misschien vind ik die nog wel 
leuker geworden.
Ook deze sleutelhanger is deels met de hand 
en deels met de machine. De machine maakt het altijd een 
beetje spannend, soms kan het dan schever zitter,
of toch anders uitpakken dan je denkt.


En dit is de laatste....
Half gemaakt in het zondagse zonnetje, 
dat was toch even genieten, dan spring ik naar buiten.
Als dat 'even' zonnen weer gaat beginnen 
dan ben ik altijd bang dat ik hele middagen in 
de tuin ga hangen, want ik het is zoooo aangenaam in de zon.

Nou, het is weekend, een druk verjaardags weekend hier.
Tot daarna weer

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die poppenluiertjes ontzettend leuk! Heb je daar een patroontje van? Ik ken heel veel poppenmeisjes maar heb er zelf geen om even een pop van te lenen om te meten. En dit is geweldig met al die leuke restjes stof en voor de verjaardagen die er weer aan komen.
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er zelf een patroontje voor getekend.....als je op internet kijkt zie je ook wel patronen....ik heb de mijne gewooneen beetje aan de pop aangepast

      Verwijderen