vrijdag 15 februari 2019

Bijna weekend

Ik kocht bij een kringloop een hoop letter blokken.
Dat is leuk om spreuken mee te maken....
Terwijl je meestal nog wel een klinker mist.
Maar goed, we zullen zien hoe ver we komen.

Dit bijna af- huisje lag al twee jaar 
in een la . Elke keer als ik stof pakte of als ik 
iets anders zocht, kwam ik het tegen.....
Nu is het wel zo dat ik kan zien dat het een 
lap is van een paar jaar oud. 
Ik zou de kleuren heel anders kiezen, 
zelfs de steekjes zou ik anders doen.
Maar ach...het is af.

En dan was het natuurlijk valentijn.
Dat viel ietsje in het water doordat ik twee dagen 
ziek was.....hoofdpijn ziek. Ik wist niet waar ik 
het moest zoeken. Maar een beetje post heb ik 
wel verstuurd. En ik kreeg ook nog post terug....zo leuk.
Dank je wel Susan.

Het is bijna weekend, ik heb vanavond 
een patat avondje met de kids. Manlief is 
erg uithuizig, dus ik neem het ervan....
En morgen heb ik weer een workshop...zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten